Friday, October 17, 2014

Jima ke baad Bath is important Tips in Urdu me and Hindi

After Humbistari: - Jima means Humbistari se farigh hone ke baad bath lena I mean Ghusal karna Miya And Biwi dono ki health ke lye bhut zaruri he but is bat ka khyal rahe k Humbsitari (sax) ke just bad Ghusal (bath) karna or thanda pani (cool water) body par dalna durust nahi he because after this exercise body worm ho jati he I mean humbistari ke bad jisam gram ho jata he so is condition me body ko thanda hone de phir relax hone ke bad hi Ghusal kare. Little relax is better before bath.
After humbistari urine pass............

karna bhi health ke lye better he. Expert ke according jab hum jima (sex) karte he to mani nikalne ke bad peshab ki nali me Mani ke kuch qatre rehjate he so agar urine pass kar diya jaye to hum kisi type ki harmful disease (bimari) se bach sakte he.
After Jima (mubasrat) nahane se energy I mean jism me takat dubara se lot ati he. Bath is beneficial to your health.
According some expert jab miyabiwi hambistari se farigh ho te he to kuch Thkaan mehsoos karne lagte is condition me agar who bathroom ja kar ghusal karle to kafi Freshness feel karenge. Norma condition me bhi jab koi person bath leta he to who apne aap ko taro taza and fresh feel karta he, so agar Jimaa ke bad Gusal ko lazmi kar lya jaye to yeah paki and health ke lihaz se bhi better he. Bath is important after it.
Night me agar aap kisi problem ki wajah se bath I mean Naha na sake to kam se kam Wazu hi karle. “Wazu” is a Islamic term. It means wash your face, wash your hands, (1/4 head “Masah”), wash feet matlab yeah ke Chehra, kohni tak hatth, sir ka chotahi masah, and panje tak pair ko dhole to it is better for you. Better sleep comes by freshness. I mean fresh hokar sone se better neend ati he.
Conclusion: - Humbistari ke bad some people without bathing (bina nahaye Hue) hi ghumte rehte he who is bat ki importance ko nahi samajhte ke A Human, Insan agar need and clean rahe to who religion ke sath health ke lye bhi better he. Keep yourself clean. Keep yourself fresh.

2 comments:


  1. Name : Raza.

    Very fair color.

    Age: 29 / City .. Faisalabad..Sargodha...Pakistan.

    My Dick Size 7 inch...

    About.

    A Beautiful Full body Massage for womens And Couple specially for married womens.

    Only Home service with in (Faisalabad..Sargodha) by professional body massagers.

    Full Body Relaxation Ayurvedic Massage at your place only (Home & Hotel).

    If you want to take this service please message me at any Day time.

    Whatsapp Phone #


    Skype Id: Garamlarka34

    ReplyDelete